Honki_Ponki RasayiAA Mavi renk olarak güzel ama model olarak degil kahvede güzel ama çok soft birenk durmuş
Sunaciftci_01 RasayiAA sizin düşünceniz önemli 😂 fikir alın evet ama içinizden geleni yapın her zaman çünkü herkes gönülden fikir söylemez eğer aşırı yakın biri değilse evlenen ilk elbise çok güzel ama 1. Dereceyse tabiki daha güzeli olabilir
Beyziikoo RasayiAA Bence başka modeller de bakabilirsiniz 🥰 Mavi olanın kumaşı parlak ince bir kumaş çabuk deforme olabiliyor ve üzerine bir şey damlarsa leke olarak kalabiliyor çok şık ama tehlikeli bir kumaş bu tarz bakarken aklınızda olsun 🤗
RasayiAA minmin-hanim lamia giyim de çok güzel elbiseler var. Daha öncede alışveriş yaptım o yüzden gönül rahatlığıyla alabilirsnz beğendiğiniz. 😁