Sunaciftci_01 RasayiAA sizin düşünceniz önemli 😂 fikir alın evet ama içinizden geleni yapın her zaman çünkü herkes gönülden fikir söylemez eğer aşırı yakın biri değilse evlenen ilk elbise çok güzel ama 1. Dereceyse tabiki daha güzeli olabilir
Eminos RasayiAA hangi sitede link vermeniz mumkun mu bende bakayim bizimde dugun varda esimin kuzeninin
mom1626 RasayiAA Şık bir ayakkabı ve çantayla kombini tamamlar, hafif bir makyajla işi bitirirdim. Ben hala pudra diyorum 🙈
afraninannesii RasayiAA https://www.manuka.com.tr/rose-elbise-gul-baskili bu elbiseye bakın. Mağazasında gördüm çok şık. Bunu güzel bir şal, ayakkabı ile muhteşem yaparsınız😘
hunilimomm RasayiAA mavi bi tik daha hoşuma gitti ben yakın akrabamın dugunu icin lcw dan almıştım hem dugun cemiyet tarzı seylerde giyiyorum bende gündelik
Anne_6 RasayiAA ben abiyelere abartı para vermeyi de uygun bulmuyorum. Sadece 1 kere giyiliyor. bence bu güzel. Başörtünüze parlak taşlı boncuklu bandanalardan yaptırırsınız. Yada kemer gibi de olabilir. Şık olur. https://images.app.goo.gl/oU2WtN5fSKFThxnMA