Beri bebeğim 52 günlük. Aynı şeyleri yaşıyoruz. Eğer uyursa 2 saat falan emmezse sütüm var ama gündüz nerdeyse hiç uyumuyo ve sürekli mız mız anca memede sakinleşiyo e tabi sütte yetmiyo banasa herkes sütün az o yüzden ağlıyo dedi. Sağlık ocağında da kilo alımı olması gereken en alt seviyede cıktı. Bize aptamil ve sma önermişlerdi. Aptamili ilk zaman yedi ama sonradan istemedi sütümde cogaldı diye bırakmıstım. Sma aldım şimdi günde 2-3 öğün beni emdikten sonra veriyorum az az. Sevdi gibi bakalım