Beri Her bebeğe ayrı mama iyi gelir. O nedenle en iyi mama diye bir sey yoktur bence. Fakat gaz yapmayan ve sindirime yardimci olan mamalari tercih edin. Cunku mama kabiz yapabiliyor. O nedenle benim 3 mama tavsiyem olucak kullandigim icin;
-aptamil conformil
-bebelac gold nutrikorfot
-hipp combiotic
Farkli markalarinda ayni özelliklere sahip mamalarinida kullanabilirsiniz. Sindirimi kolay, gaz ve kabizlik yapmayan mama olsun yeterli👍