tosbikannesiii Jument bestiron kullanıyoruz ama oceon da kullandık onun da tadı güzel icerigi temizdi
eymenzeynep Zeynep-almila ben kullandım çok memnun kaldım kan değerlerini yükseltti ve en önemlisi kabız yapmadı
Melis84 Jument bestiron kullanıyoruz ilk günden beri sorunsuzca içti biraz yüzünü buruşturuyor ama ardından birkaç damla su veriyorum. İçergi temiz. Bir sıkıntı yaşamadık kabızlık vs.
Grlnl Jument ayy sağlık ocqğının verdiğini kullanmayın da bizi. 3-4 gündür maffetti ya. Kabızlık huysuzluk kızarıklık hırıltı hapşırık siyah kaka yeşil kaka ne lanet bir şeymiş ya
Arsel Ocean kullanıyordum. 9. Ayda kan değerlerine bakıldı ve ferritin değeri çok düşük çıktı. Doktor newvit vardı..inşallah yükseltir
Gulsum Jument ben oğluma sidefer kullandım canım çokta memnun kaldım vallahi çok güzel kan değerlerini yükseltiyor 1yasindayken değerleri çok düşüktü Bi şişe de hemen normal değerine döndü çok şükür sonra Bi daha hiç düşmedi 3yasinda şuan
spaceship Newvit kullanıyorum, kullanmaya çalışıyorum daha doğrusu. Tadından hiç hoşlanmıyor çok zor içiyor her gün içiremiyorum maalesef 🤦🏻♀️
Ebruea Jument sideferin tadı güzel ama bizim kan değerimizi çok etkilemedi. 1 ay ferrum kullandık çok işe yaradı ama tadına bakmadım açıkcası bir sorunu da dişleri siyah yapıyor. Gerçi benim oğlumda ki siyahlıklar geçti sonradan
Grlnl Jument valla hi bilmiyorum. Burnunda hırıltı ve öksürüğü var 2 gündür şimdi onun derdine düştüm az sonra doktora götürce