Nursena19 ilk dogum da da öyle oldu 16 kilo aldım 66 yla doguma girdim 40 ım cıktı Bi tartıldım 48 e düşmüştüm hadi dedim normal dogum baya kan vs gitti
Bu dogum sezeryandı herkes kilo kalır dedi ufak Bi sezeryan göbeği ve gerisi indi gitit bitti valla çözemiyorum bende zayıflıktan sikayetciyim ya da diyorum az daha boyum kısa olaydı 😂1.65 im bu arada aslında cokta degil ama kiloya göre esitlenmiyor hiç