Beyza-Doruk_01 Evlat söz konusu olunca her konu fazlasıyla hassas da bu bakım olayı ekstra özen gerektiriyor bence.Sağlığını,gelişimini,kişiliğini kısaca her şeyini etkileyecek bir karar bu o yüzden imkanınız varsa böyle komşu teyzelere değil de profesyonel birine emanet etmenizde yarar var.İstediği kadar uslu olsun fazladan bir çocukla aynı evde bırakmanın da doğru olduğunu düşünmüyorum.Asla evham yapmıyorsunuz koşarak uzaklaşın bence bu bakıcı?dan.😵💫