İyi akşamlar güzel anneler. Oğlum 6 aylık bende 2 hafta sonra işe başlıcam nasipse. Bakıcı baktık evimizin yakınlarından baktık evimiz sıcak sulu bakıcının evide sıcak olsun istiyordum. Evimizin yakınlarındaki bir kaç kişiyle görüştüm ama içime sinmedi. 4-5 sokak ileride bir kadın bulduk sorduk tanıyanlar iyi bakar dedi bende tamam işe başlamadan deneyelim dedim. Kadınla görüştük ilk konuşmada yapıcı konuştu canını sıkma olur gider falan diye iyi dedim bendeişe başlamadan arada ben oğlumu bırakıyım sen gel abla alışsın sana dedim. Yanımızda da bizi tanıştıran abla var o dedi yarın başlayın o zaman dedi tamam gelin dedi. Ertesi gün gittik bıraktım 1 saat falan kalsın dedi tamam dedim evi sobalı ve birde 4 yaşında bir kıza daha bakıyor ama kız çok uslu. Neyse ilk gün sıkıntı olmadı dedi sonra 31 ağustos da bıraktım dedim abla az kaldı artık her gün 2 saat falan bırakcam dedim alışşın benim oğlum hemen başkasına alışan birisi değil çok ağlıyor dedim. O gün bıraktım ben 2 saat diyorum o diyor komşunun kızını isticek ler onlara yardıma gitcem 1 saat sonra gelirler dedi sen 1 saat sonra al dedi. Ben sinir oldum orda sonra gittim aldım . Ertesi gün bıraktım yine diyor yardıma şuna buna gitcem diyor 1 saat falan diyor bende 2 saat sonra gittim evdeki kız oğlumun oyuncağını ayağına değdiriyordu bende dedim bebek küçük daha onları ağzına sokuyor yapma hasta olmasın dedim bakıcı bir şey olmaz onun vücudunun mikroba da ihtiyacı var dedi. Kız için diyor buna da biz aşağıda evin önünde otururken düşürürdü yere her şey sadece üfle ye derdim oyle oyle büyür dedi. Bende dedim onunla benim çocuğumun vücudu bir mi dedim benim oğlum daha 6 aylık dedim o 3-4 yaşında. Biz kalkalım dedim sonra indik aşağı bana diyor her gün getirme bir gün getir bir getirme alışır o diyor bende bir şey demedim geldim eve. Bugün vermicem artık 1 gün ver 1 gün verme dedi ya sabah beni arıyor benim çarsıda işim var bugün diyor tamam dedim bugün bırakmıcam zaten her gün getirme dedin ya dedim bugün işim bitmez yarınada aksar dedi sonra ben sana haber veririm dedi tamam dedim.