Mom345 emelcihangir kuzenim sezeryan sonradı 40 bitti 2.hamile kaldı onu da doğurdu kendisi de kızları da sağlıklı lar hayırlısı olsun
Ah_neredeee_vah_neredeee emelcihangir Siz kendi içinizde bi karara varın . Kolay değil tabi ki .. ki şuan hala lohusasınız .. ve Yüklenilmesi hoş değil . Keşke buraya yazmasaydınız . Çanınız daha çok sıkılacak ve kafanız daha da çok karışacak .. vicdana azabı çektirecek buradakiler size . Siz sadece gerçekten istiyor muyum u sorun kendinize ? Uzun uzadıya düşünün acele etmeyin karar vermek için
emelcihangir Ah_neredeee_vah_neredeee karar vermek o kadar zorki nasıl karar verilir böyle bişeye kaynanamla yaşamam ayrı eşimin yurt dışında olması ve bebeği istememesi ayrı doktorların riskli demesi hangisine üzüleyim teşekkür ederim desteğiniz için ❤️
Betul1 emelcihangir ne demek eşimi ikna edemiyorum ya o sizin yavrunuz nasıl kıyacaksınız gerekirse resti çekmeniz gerekiyor oda bir can
Ah_neredeee_vah_neredeee Ogullarinaasikanne Onun içinde zordur İnan’ın .. kolay mı kendi canı hakkında karara varabilmek .. Hem şuan lohusa annemiz daha . Biraz daha makul olalım . Kırmayalım derim 🙏🏻
Elfydr emelcihangir ama burada kimse bebegi aldırın demez. Siz hazır değilsiniz belli. Sadece söylediğiniz şeyler sağlıklı bir bebek doğurmaya engel değil. Size de bence allahin izni ile birsey olmaz . Karar sizin tabiki de . Ama kim size aldır evet haklısın diye destek olabilir ki. Sakın sakın oturup esiniz ile birlikte düşünün. Kimsenin etkisinde kalmayın.
Sinem91 emelcihangir Sen daha iyi bilirsin canım senin yaşantın sonuçta. Ama dışarıdaki gibi, içerideki de senin evladın. Buraya bunu yazdığın için bile pişman olabilirsin bir gün. Sakin düşünmeye çalış acele etme hiçbir şey için
alimmiseni emelcihangir bende hapla korunuyorum cerazette emzirdigim için hangi hapla korundunuz ve gün falan mı atladınız? 3.5 aylık bebeğim var bende korkuyorum hamile kalıcam diye
Gamzebydmr emelcihangir Hiç kolay bir karar değil ALLAH yardımcınız olsun benimde dikişlerimde acı oluyor gitmedim kan verip öğrendikten sonra ben daha doktora gitmedim bilmiyorum gidince ne diyecek herşeyin hayirlis onunda alacağı nefes varsa bu dünyada ALLAH size yardım eder
Kelebek14 Eş, kayınvalidesi ne derse desin, aldırmayın bebeğinizi. O iç acısını, o pişmanlığı onlar değil siz yaşayacaksınız.