emelcihangir risk hep var ama bu bebeginizi aldıracak derece de bir risk değil. Bende kizim 10 aylıkken tekrar hamile olduğumu öğrendim. Ayni.endise ile ilk.once farklı bir doktora danıştim sonrasında kendi doktoruma . İkisi de bir sıkıntı olmayacağını söylediler ki önce Allaha sonra kendi doktoruma o kadar güveniyorum. Isterseniz başka doktora dağa danışın. Bu durumda olan birçok anne adayı var. Henüz 40 i yeni çıkmış olanlar bile tekrar hamile kalıyor. İlaç kullanımına gelince . İlk iki hamilelegimi bilmeden ikisinde de antibiyotik, anti depresanlar kullanmış insanım. Allaha şükürler olsun evlatlarımda bir sıkıntı yok 🤲