alaimisema20 My_little_sunshine geçmiş olsun. sadece gözle kalınsa 🤭 emerken ağzımı tırnaklıyor, yara yapıyor. gözüme şak diye vuruyor, saçlarım desen yolunmuş tavuk gibi, kollarımı sıkmaktan morartmış. 😬 yeter ki emsin de diyorum katlanıyorum bu şiddete😁
My_little_sunshine alaimisema20 Oo siz şiddet görüyorsunuz direkt.😬 Ya canları sağolsun onlara birşey olmasın da. Dikkatli olmak lazım gerçekten tırnaklar çok tehlikeli kendilerine de zarar verebilirler.
Mehruyan My_little_sunshine çok geçmiş olsun. Dediğiniz gibi bir anda oluyor. Benim de bugün kucağımdayken birden küpemi tuttu asıldı. Kulağım kopacak sandım o panikle de zor bıraktırdım 😐
My_little_sunshine Mehruyan Teşekkür ederim.🙏 Ben de küpe takamıyorum asla çok ilgisini çekiyor o yüzden korkuyorum takmaya bu sebepten. Size de geçmiş olsun.
My_little_sunshine Aysglkizilcan ayy yavrum kıyamam nasıl canı yanmıştır. Tek farkı bebeklerin ki hemen iyileşiyormuş bir günde. Teşekkür ederim.🙏
alaimisema20 My_little_sunshine inanın asla tırnaklarını uzun bırakmıyorum ama parmaklarını değişik şekilde sıkıştırıp yapıyor yapacağı şeyi ☺️
papatya011 My_little_sunshine çok geçmiş olsun bizim kızda sürekli ya parmağını agzima sokar ya burnuma ya gözüme , ağzımda birşey olmuyor ama bir defa burnuma aniden daldirinca benimde burnumu kanatmisti 😂 gozumdede kirpiklerimi elleyip sonra gözümü oymak istiyor ama sımsıkı kapatıyorum o an yapmasın diye
Mlkko My_little_sunshine geçmiş olsun 🎈 benimki de saçımı başımı yoluyor alıştım ama dün burnuma kafasının arkasıyla vurdu resmen kafa attı kırıldı sandım feleğim şaştı hala ara ara sızlıyor 🥲 ona mı dikkat ediyim kendime mi şaşıyorum bazen 😬
My_little_sunshine Mlkko yaa benim de bir arkadaşımn başına gelmiş bu olay. Kızı 13 yaşına geldi ama hala aklıma gelince burnum sızlar der.😐
Deletedmom_72 My_little_sunshine Muhtemelen yakında bende böyle bir post açarım,mesela su an gözümün altında koca bir çizik var kıl payı kurtuldum
Deletedmom_72 My_little_sunshine Gözüme yediğim yumruğun haddi var hesabı yok😆Sizede çok geçmiş olsun