Merhaba anneler, geçen gün kızım parmağını çok şiddetli bir şekilde gözüme soktu ve o an yaşadığım acıyı anlatamam. Daha sonra acıya dayanamyıp acile koştum ve doktor korneamın ciddi zarar gördüğünü söyledi. Lens taktı ve damlalar verdi. 10 güne iyileşir dedi ama yaşadığım acının tarifi yoktu. Bugün daha iyi tabii gözüm çok şiş ve hassas hala. Dikkat edin lafım ona. Bir anda oluyor hiçbirşey anlamıyorsunuz. Eşimde bugün kaynakçı gözlüğü almış bunu tak diyor artı.😂 Neyse şaka bir yana çok fazla olan bir durummuş. Aklınızda olsun.🙏