Ozgeruya Selin3561 valla bu aksam gene 38.2 di pedifen verdim bakalim. Doktora attim msj yarın haberleşelim antibiyotik varsa başla demis
Pamuuk Selin3561 geç gördüm paranox 12 saatte 1 verdim 6 saat etki ediyor zaten geçmiştir inşallah ateşi
Selin3561 Pamuuk hayır geçmedi malesef bır gecıyor tekrarlıyor ateş ıstah yok çocuğum halsiz maf oldu
Defne3105 Bizde aynıyız üç gündür canım bogaz enfeksiyonu dedi birde el ayak hastalığı olabilir dedi antibiyotik iğne verdi
Ozgeruya Selin3561 akşam üstü ateşlendi gene cnm ilac verdim düştü simdi uyudu bakalim gece napcaz. Sizinki nasil oldu
Selin3561 Ozgeruya bugün gündüz yükseldi bızımkı de fitil yaptım sonra ıyı oldu canım bakalım ınsallah gece de ıyı geçer yarına bısey kalmaz
Ozgeruya Selin3561 insallah cnm doktor bize apireks diye şurup yazdı ateş için çok iyi geliyor hemen düşürüyo ve uzun sürede ateş olmuyor
Ozgeruya Selin3561 evet çok iyi bi ilaç gercekten ateş oldukca gunde 3-4 kere verebilirsin dokrorumuz dedi