Selin3561 Ozgeruya bugün bıraz dahaki gibi ama ateş devam 2. Gün bugün huzursuzluk devam ara ara düşüyo ateş ara ara çıkıyor
Pamuuk Selin3561 salgın olabilir mi biz fitil ve bıl duşla düşürüyorduk doktor 3 günü geçerse tahlile getir dedi 3. Gün geçti
Selin3561 Pamuuk salgın varmış evet bız tahlıl de yaptırdık temız çıktı ateş cok dengesız ama bu 2. Gün cok oynuyor ateşi
Dmrcnn Melike571 o paranox bizim bebeklere kullandığımız değil toplatılan başka. Bizim kullanabileceğimiz paranox S 120 bir doktor detaylı yazı yazmıştı bnunla alakalı birde eczaneye sormuştum toplatılan sadece paranox olan
Pamuuk Selin3561 geç gördüm paranox 12 saatte 1 verdim 6 saat etki ediyor zaten geçmiştir inşallah ateşi
Selin3561 Ozgeruya bizim ki de uyuyor yeme yok 39.7 oldu şimdi hemen duşa soktum hıc bellı olmuyor offf
Ozgeruya Selin3561 sabah bizim kafa 39 koltuk alti 37.2 di calpol verdim düşmedi banyo yaptırdım 37.5 oldu sonra pedifen verdim 38 oldu en sonda fitil koydum düştü. Suan zorla uyuttum bakalim nolcak. Gece hic uyumadi 9 bucukta uyuyan kızım 11 buçukta zor uyudu bide burnumuzda çok akıyor tikaniyo heralde
Selin3561 Ozgeruya ne oldu bu çocuklara böyle ya bizim kı de sabah iyiydi 37 lerdeydi hep öğleden sonra çıktı yine
Ozgeruya Selin3561 evet bizimde hapşırığımız var. Hem salgin hem hava değişimleri heralde ama pek dışarıda çıktığımız yok bu salgindan dolayi ama bi mikrop var demekki. Evet ateslenme devam ederse bende doktora atcam msj
uykusuzpanda Morfrenk ya 1 aydir 2 gunde bi ishal kusma oluyor kizimda gercekten salgin var kizim nasil zayifladi 😥
[silindi] Selin3561 dr osman gönülalın vidyosu vardı ateşle ilgili geçenlerde yeni yüklemişti.orda boğaz enfeksiyonu ateş,vs yapılması gerekenleri adım adım anlatıyor.vidyo biraz uzun ama izleyin derim,eğer izlemediyseniz.canlı yayın vidyosuydu.