pupilla 22 aylık oğlum 4. Gününü geride bıraktı artık alıştı diyebilirim ve bugün ilk kez geri sınıfına girdi, oyun oynamaya devam etmek için🥰 bizim ülkemizde 0-3 yaş kreş kullanımı çok düşük gelişmiş ülkelerde yüksek oranlar 4 yaşından sonra zaten artık resmen eğitim hayatı başlıyor, bireysellikten uzaklaşıp grup halinde birşeyler yapmayı, topluluğa ayak uydurmayı öğrenmeleri açısından çok önemli olduğunu düşünüyorum. Üstelik kimse kimseye zarar vermez 3 yaşındaki bir çocukta kendini az çok anlatabilir 🌸