Oğlum 26 aylık. Kreşe yazdırdık. Kış geliyor, sıkılacak, kendi yaşıtlarıyla iletişimde olması, paylaşım yapacak olması daha mutlu olacak eminim. 2 ay sonra da kardeşi geliyor. Yarım zamanlı 8 buçuktan-1 buçuğa kadar hem oğlum için hem benim için çok iyi olacak ☺️