denizinveraninannesi Hamile kaldığımda 54 kiloydum 24 kilo aldım canım.Sütüm olmadığı için emziremedm.Sanırım emziriyor olsaydım ekstra bir yeme ihtiyacım olurdu illaki.Dolasıyla hamilelikten önceki düzenime geri döndüm,çok iştahlı biri hiç olmadım hayatım boyunca ama kahvaltıda mutlaka bir yumurta yerim ve ekmek tüketmiyrm hiç.Akşam yemeğimi genelde 5 5 buçuk arası yiyiyorum ve bol su tüketiyrm.Şekersiz türk kahvesi özellikle aç karnına içildiğinde hem tok tutuyor hem de metbolzmayı ciddi anlamda hızlandıryr.Kahvaltıdan önce bir kahve içmek kahvaltıdaki performansı otomatk olarak düşürüyor😊. Onun dışında kısmi stres faktörü de etkili oldu bende.Emzirdiğinz için şunu yemeyin bunu yemeyin gibi şeyler söyleyemem size ama bol su ekmeksiz hayat ve 6 dan sonra ağır hiçbir şey yememenizi önerebilirim. Sevgiler🌸