Benim son 4 gün 🥺 4 gün sonra ayrılacam kuzumdan. Daha 2 aylık ama mecburum raporum bitti ücretsiz izinde almak istemiyorum. Günlerdir ne ağladım ne ağladım sütümü etkiledi artıkkk o yüzden çok dert etmemeye çalışıyorum sonuçta onun için çalışacam. Allahtan annem bakacak ama benim gibi olur mu bilemiyorum. Umarım çabuk alışırız 🥺