Esracim bana gore cok kullanışlı ve rahat sadece yemek yicegi zamam degil ana kucagi gibi de kullaniyorum, arkasi yatip kalkiyor biberonla süt icirirken yatiriyorum mesela arkasini, yükselip alçalıyor, ayak kismi katlanip veya düz kullanılabiliyor, ön taraf ileri geri gidiyor cikarilip yikanabiliyor. Kisacasi ben cok memnunum.