Esracim markanin adini bilmiyom ama ben mama sandalyeyle oturak bir arada aldim ilerde buyduugnda masa sandalyeye donusturebiliyon simdide mama sandelyesi oluyo ben cok menmunum 😊 ben bebegin 4aylikken oturturmaya basladim once 5/10dkk bile gunluk otururmuyodum once alissin simdide onda oturcam diye agliyo bizde bugun tam 6ayligiz. Kayma siginti yok bizde belkide sandalyeden kaynaklayan birsey bilmiyom normalde kayar oturdugunda cunku. Bence bu sekilde el atmis oluyon bebegin gelisimine.