melike5461 bernaasn beğenmiyodur canım değiştir mamasını, ama aptamil çok gaz yapiyo hip kilo aldırmıyo bebelac gold veya SMA kullanabilirsin
Zerrinakarsu mucizem3006 her bebeğin gelişimi farklıdır diyor mühim olan doğum kilosu 4 kilo doğan bir bebek 5. Ayda 8 kiloya ulaşmış olması gerekiyor
Zlg Zerrinakarsu ne alakaymış benim kızımda 3.5 kilo doğdu 1.ayda 5kilo.olduk 2.ay 6200 olduk dr umuz hic iyle bisey söylemedi zaten emeklemeye başlayınca kilo alımı cok yavasliyor
Zerrinakarsu Zlg bende anlamadım 🤦♀️ Yani doktor böyle diyor bebeğim ağlasın mı diyorum ağlasın annesi ileride sıkıntı yaşarsınız diyor. Sanki 200 Cc içiyor da 🤐
cekoslavakporseleni Zerrinakarsu hangi bebekler bunlar ya 😂😂😂 4 aylık bebek 8-9 kilo olursa üst sınırda olur. Oğlum 7 aylık anca belki 8 kilo olmuştur😂😂
Zerrinakarsu cekoslavakporseleni valla çok var Bu sitede öyle kilolar okuyorum ki bazen ben aç mı bırakıyorum diye düşünüyoruM. Her bebek gelişimi farklıdır gerçi takılmamak lazım mühim olan haraketlerinde problem olmaması
Nuray23 Almayip almayip bir anda hizli bi sekilde almaya basladiysa bu yuzden demis olabilir. Ama bence alsin buyudukce istahsizlik basliyormus. Bizde simdiden basladi zorla iciriyorum mamayi. Suan 5 ayin icinde 5 aylik kilosu 7530 du.
alparslanyy Zerrinakarsu bu olay doktordan doktora degisiyor galiba benim bebegim 2 aylik 3,470 dogdu suan 5,560 kilo biraz fazla almis diyorlar ama ayda 1 kg almasi normal de diyorlar😏
Alpbeybi Zerrinakarsu bu doktorlara da yaranılmıyo ya 😂😂 4 ayda 3 kilo almış, ayda 750 gram gayet normal 🙌🏻
Zerrinakarsu Alpbeybi hakkaten öyle zayıf olsa bu çocuk zayıf kilo alımı normal olsa yavaş git. Sanki çocuğun ağzına zorla tıkıyorum
Zerrinakarsu bernaasn canım benim bebeğim anne sütü alırken bu mamaya geçti direk ve diğer mamaların tadını almamasına bağlıyorum alışmış olmasını. Vanilya şurubu ekliyorlar genelde bir dene
bernaasn Zerrinakarsu herseyı denedım ama yok yemıyor pekmez basladm sımdı allerjı yapmazsa onu ekleyecegm bır de
BeybininAnasi Zerrinakarsu e kilosu çok normal 🤔 neden öyle demiş anlamadım. Normalde 6ayda doğum kilosunun en az 2 katını beklerler sizinki daha önce çıkmış ama bence çok değil 🤷🏼♀️