Arkadaşlar bebeğimin doğduğunda şiddetli kusması vardı ve kilo alımı iki ay hiç olmadı sonra kilo alımı başladı şuan 4 ay 10 günlük 3 kilo doğdu şimdi 6 kilo. Doktor yavaş gitmemi istedi 🤦♀️ Böyle giderse kilo alımı ileride öne geçermiş. Sütüm 3. Ay kesildi malum stresten, alerji maması olan neocate ile besleniyor. Ben burada okuyorum benim bebeğim diğerlerine göre zayıf kalıyor bile kafa karışıklığım arttı.