Misipisi35 benim eşimde memur is yerine izin icin dogum raporunu vermeye gitmişti o zaman eline form vermisler doğum parası için o formu doldurduk çalıştığı kuruma teslim ettik başvuruyu onlar yaptı zaten verdikleri formun ustunde sosyal yardımlaşma falan yazıyordu sanırım o formu kurum imzalayıp ya da mühürleyip gönderiyor dedigim gibi biz sadece formu doldurup çalıştığı kuruma teslim ettik