Hanımlar kadrolu memurum. Esim doğum yardımı için başvurdu sosyal yardımlaşmaya. Oradaki memur şöyle demis kendi kurumum sosyal yardimlasmaya yazı yazacakmış bu kişi doğum parasi almamıştır diye o yazı oraya gitcekmis öyle para alacakmışim. Böyle bir şey yaşayan var mı? İlk defa duydum. Esim örnek isteyince de örnek yok demiş. Eğer böyle bir şey yoksa cimere şikayet edeceğim.dogum paramın benim kurumumla memuriyetimle ilgisi yokki. Ben cocuk doğurdum diye bu parayı haketmiyor muyum yanlış mı biliyorum?