Sedakcby ortalama kaç günde geçiyor psikolojimi ona göre hazırlayım ☺️ Ya ağlıyor emerken emzirmek işkence gibi oluyor damağı ile kıstırmayı öğrendi bi de hayır aç nasıl yaşıyor bilmiyorum ona yetecek kadar sütüm var sağmıyorum o yüzden olur da emmek isterse diye emmedikçe de süt azalacak diye handikap içindeyim