Elaninannesi2021 Kızlar 3.5 aylık kızım var emme sayısı düştü. Büyüdüğü için mi böyle, bir de mama vermiyorum sadece anne sütü ile besleniyor. Biberon ve Emzik almadı hiç itti hep en başından beri. Bez sayısı da düştü haliyle. Sizler de durumlar nasıl.
Burculiceee Elaninannesi2021 4. Ay atağına girmiş olabilir büyüme atakzamanı normaldir az emmesi bırakmayın asla
icimdekikelebek Elaninannesi2021 tam olarak o moddayız 3 ay 20 günlük ama 10 gündür falan emmiyor 2 saat aç 3 dk emiyor 4. Ay atağı ise erken girdi ne zaman çıkar daha mı kötü olur bilmiyorum
Cucumenveannesi Elaninannesi2021 3 ile 4. Ay arasında meme reddi yapıyormuş bebeler bizimki de geçen hafta yapmıştı doktor ısrarla ver yoksa bırakır memeyi dedi bide hastaydi bebeğim birazda onu etkisi vardı şimdi toparladı
Mervederen Benim kızımda 3 ay 11 günlük hem emmesi hem de uykusu problemli bu aralar gündüz yarım saatten fazla uyumuyor o da ayagımda sallayarak indirdiğim anda uyanıyor
Sedakcby Mervederen biz 6 ayligizz haalaa öyle. Doğduğundan beri bilmiyorım yani gündüz şöyle 2 3 saat a uyuduğunu . Ayagimdan indiremiyorum. Yenidogan ken bile uyumazdi çok şaşırmıştık. Yeni dogan bebek uyur yani normal şartlar altında 😅
Elaninannesi2021 Mervederen aynı bizde böyleyiz ya çareyi hamak almakta bulduk en azından ayaklarım ağrımıyo
Mervederen Sedakcby her şeyi deniyorum burnunu açıyorum karnını doyuruyorum altı da temiz ama uyku istemiyor uyurken aglayarak uyuyor zaten 🥲 Allah sabır versin o zaman bize uyumayan bebek çok zormuş bir de uyumasa da aglamasa sıkıntı yok uykusuzluktan huzursuz da oluyor
plakayerli Elaninannesi2021 ben de süüürekli ayağımda sallayarak uyutuyorum hamak dediğinizin resmini atabilir misiniz rica etsem
Sedakcby Mervederen ah ah çok iyi anlıyorum. Büyüyecekler bi şekilde allah sağlık versin yeter ki🤗 annelik zormuş 😊
Sedakcby Elaninannesi2021 şuan ek gıdaya da başladığımız için günde emme sayımız 4 ila 6 arasında değişiyor.
Elaninannesi2021 plakayerli https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwjtwrKv0-DyAhUMnncKHVCoD5AYABAFGgJlZg&ae=1&sig=AOD64_25wdFftZaBAN7vmeOxeuCjgAY5Qg&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwiXpKyv0-DyAhWWSPEDHRpTB4UQww8Irwg&adurl=https://www.e-bebek.com/safemom-safemom-ahsap-hamak-coffee-p-sfm-022021/%3Fgclid%3DEAIaIQobChMI7cKyr9Pg8gIVDJ53Ch1QqA-QEAQYASABEgIdL_D_BwE
Sedakcby icimdekikelebek o aylarda bizde oeylydik. Gerçekten 4.ay atağı kabustu. En sıkıntı yaşadığım ay olmuştur suana kadar. Geçiyor ama merak etme 🤗
icimdekikelebek Sedakcby ortalama kaç günde geçiyor psikolojimi ona göre hazırlayım ☺️ Ya ağlıyor emerken emzirmek işkence gibi oluyor damağı ile kıstırmayı öğrendi bi de hayır aç nasıl yaşıyor bilmiyorum ona yetecek kadar sütüm var sağmıyorum o yüzden olur da emmek isterse diye emmedikçe de süt azalacak diye handikap içindeyim