Aybk_66 Bebegimi_buyuturkenn karnmda deprem oluyo gbi hisediyorum vaala zor bi durum nezman sonra gecti o degl istahsizlikda vsr yiyemiyorum biside
Bebegimi_buyuturkenn Aybk_66 benim o kadar olmadı ama karın ağrım oldu hafif yani olmadı diyemem. Eşimde annemde olmamıştı
Defneninannesi1108 Aybk_66 türk kahvesi varya kuru 1 tatli kasık ona 1 limon sık ye tadı kötü ama anında kesiyor ishali yetiskinler icin. Olmadı 1 corba kasigi nisastayla bi kase yogurt karistirip ye Boll su icin asidan sonra bol bol.
Buglem_Bugra Aybk_66 bende kalp çarpıntısı olduğu için biontech yaptırmak istemiyordum sinovac oluyum diye düşünmüştüm bunda da oluyormuş
Aybk_66 Buglem_Bugra hepsindede ayri belirtiler oluyo vala bnde korkuyodum biontecden buda boyle yapti
Balkupum2505 Aybk_66 aynen bende karşı deyilim ama yan etkiler ürkütüyo olsak öyle olmasak öyle Allah yardimcimiz olsun