Aybk_66 Bu asiyi olup yan etkilerini gordunuzmu iki gun once asimi oldum bugun ishal oldum halsizlik var boyle yan etkilerini yasayan varmi
BurcuBrc Aybk_66 İki gün önce oldum ben de herhangi bir sıkıntı yaşamadım ama ishal ve haksızlık yan etkis olarak yazıyordu araştırmistim ben çok geçmiş olsun 🙏
Annefasulyesi Aybk_66 dün öğlen saat 3 civarı oldum. Akşamına kol ağrısı ve biraz baş ağrısı oldu. Bugün baş ağrım yok ama kol etrafında ağrı ve acı hissediyorum.
Aybk_66 Sormayi unuttum aceleyle hastane kalabalik olunca 🤦♀️ dogru duzgunde ilgilrnmiyolar zten icim cok fena boyle curumus yumurta gbi koku geliyo evde iki bebe yanliz olunca panikledim asidanmi dye
Buglem_Bugra Aybk_66 bende bı yan etki olur diye cuma günü olcam sinovac eşim iki gun evde oluyor en azından çocuklara bakar diye
Aybk_66 Buglem_Bugra bencede en iyisini yaparsiniz cunki nolur nlmuyo bn iki gun once oldum dun geceden beli boyleyim .s
Aybk_66 Mora ya ertesi gun de agrimisdi ama benim baska saglik sorundan oldunu dusunmusdum smdi dusunmedim degl🤔
Balkupum2505 Aybk_66 bende miyde bulantisi bas dönmesi yapmisti ve aşıdan sonra kalbimde bi agri oluyo ara ara geliyo ama geldigi zaman zorluyo asidan diye dusunuyorm cunki daha ömce böyle bi sikayetim olmamisti 😞
Aybk_66 Balkupum2505 nrmalde kendim kalp hastasiyim ritim bozuklum bvar ilac iciyorum dun birden bire agri grdi nefes aldkca batan ve agriyan onceleride oluyodu bende ama asidan snra dunde oldu ya bu asilarin yan etkileri fzla oluyoruz ama vicudda baska bisileri bozuyo neyazikki
Balkupum2505 Aybk_66 aynen dediginiz gibi nefes aldikca bıcak batiriliyomus gibi bir agri oluyo daha önce hic olmamisti böyle bi şikayetim üçüncü doz aşı zamanımda geldi korkuyirum acikcasi üçüncüyü olmaya 😔
Buglem_Bugra Aybk_66 bende kalp çarpıntısı olduğu için biontech yaptırmak istemiyordum sinovac oluyum diye düşünmüştüm bunda da oluyormuş
Aybk_66 Balkupum2505 cok kotu bi durum vala insanlar korkuyo bu yab etkilrri duydukca normalde karsit deglm ama yan etkilerindej dolayi erteledim okularda zorunlu oldu icin yaptrdim ve suan basladi bakalm yan etkileri hayarlisi olsun olmez surundurur bu hastalik
Balkupum2505 Aybk_66 aynen bende karşı deyilim ama yan etkiler ürkütüyo olsak öyle olmasak öyle Allah yardimcimiz olsun
Aybk_66 Bebegimi_buyuturkenn karnmda deprem oluyo gbi hisediyorum vaala zor bi durum nezman sonra gecti o degl istahsizlikda vsr yiyemiyorum biside