Ozlemay maalesef öyle ama hepsi geçiyor. Oğlum gazlı bir bebekti 4. aya kadar geceleri 2-3’ten önce uyumazdı. Sürekli kucakta, sürekli ağlayan bir bebek. Ama ben yine de gece gündüz ayrımını hiç bırakmadım. Gece hep sessiz, loş ortamda tuttum, uyutmaya çalıştım. 4. Aydan sonra 1’de uyumaya başladı sonra 12,11 derken 20:30-21:00 gibi uyumaya başladı. Ben sadece destek oldum kendi düzenini kendi buldu. Yani bebeklerin bir düzeni var aslında bizim yapmamız gereken o düzene geçebilmeleri için yardımcı olmak sadece