Cns_28 bu arkadaşın doktorunu çokkk merak ettim. Devam sütü yerine inek sütü çünkü devam sütünde fare pisligi var(hayır yani niye özellikle fare pisligi. Bu hep yapılıyor kötüleyecekleri şeylere fare kanından yapılıyor fare pisligiden yapılıyor sanki yapılırken gördüler incelediler.) şimdide balla tarcını jel kıvamında yap ver demiş. Tövbeler olsun. Başka alternatif tıp adına önerecegi şeyler var mı acaba? Arkadaşım sende yani mamada fare pisligi olduguna nasıl inandın. Bu nasıl hayal gücü