Splash-Splash-Love Alerjik degil, bakteri var balin icinde. Bebeginin olumune neden olabilir. Benim ulkemde ve bir cogu Avrupa ülkelerde 2 yasina kadar bile verilmemesi tavsiye ediliyor. Baska doktorun gorusu da bazen almak lazim. Her doktora ve doktorun dedigi herseye kor gibi takip etmemek lazim. Yani, sokaktan duyma bilgilerle ilerlesin de demiyorum ama başka doktora danismakta da faydasi var. Ben bir kac defa doktorun dediklerden suphe ettigim icin baska doktorlara da danistim, diger doktorlarin fikri farkli olunca doktorumu degistirdim.