Canikonunannesii Gunesgizem bı zıbın kalsın üstünde me varsa cıkar en yakın acile git bırak yorumlara bakmayı. Cevap yazmayı
Grlnl Gunesgizem lütfen hemen gidin vu çok önemli diğeri en fazla ağlar uykusuz kalır. Ama ateşi olan bebeğiniz hasta olabilir Allah korusun. Ateşii çooook yüksek normalde koltuk altı 38 görünce hemen doktora gitmekiyiz
Papatya_Kizim Gunesgizem Allah şifa versin inşallah yüksekmiş ateşi hemen müdahale ederler en azından çok gecmiş olsun haber verin iyi olunca
Gunesgizem Papatya_Kizim hiç bi şey yapmıyorlar sebepsiz bi ateş var kan temiz herşeyi temiz ama düşmüyor diş bu kadar çıkarmaz dediler yeni dönüyoruz eve
Canikonunannesii Gidene kadarda yan yatır agzını kontrol et sık sık kusma vs olursa tıkanma olmaması icin
Mlke301020 Gunesgizem babası evde kalsın oğlunuz ile siz ambulans ile bebeğinizi alın hastaneye götürün bence
Gunesgizem Grlnl 38.8 olarak eve dönüş yaptık. Hiç bi şey yapmadılar kan ve idrar tahlili istediler o kadar
Grlnl Gunesgizem korkutmak istemiyorum ama hala ateş yüksek.. başka bir hastaneye mi gitseniz? Hiç normal değil. En azından neden olduğunu bulmaları gerekiyordu. Kasılması baygın baygın yatması hiç normal değil Allah korusun.
Gunesgizem Grlnl evet çok haklısınız ama herşeyi temiz çıkıyor halen ateşi devam ediyor ilaçlar düşürmedi
Gunesgizem Cidkmdki gittim ama sonuçları hep temiz çıkıyor nasıl düşer bu ateş lütfen yardım edin çok korkuyorum haberlerde çıkıyordu ya hastane hastane geziyorlar sonrasında kötü haber diye kızımı bana bağışlasın Allah
Ahmetarasmom Gunesgizem dolven verdiniz mi bizde de aynı on beş gündür süren bi ateş var kan temiz idrar temiz doktor diş diyor
Gunesgizem Ahmetarasmom evet verdim diş değilmiş bi kaç doktora gittik bu kadar yüksek ateşi diş yapmaz diyorlar anlam veremiyorum çok yoruldum
Gunesgizem Ahmetarasmom hastanedeyiz gece geri geldik yatış verdiler doktor dişe bağlamıyor hatta dişe dair bi şey değil bu ama tahliller temiz çıkıyor ciğerlerine kadar bakıldı röntgen ile herşey temiz
Ahmetarasmom Gunesgizem dolven düşürüyor askında bi tatlı kaşığı dolusu verin kaç aylık bebekten bebeğe değişiyor yaparmış yani diş iyi huylu diş ateşi diyor bizim doktorumuz
Grlnl Gunesgizem acaba doğru oranda mı veriyorsunuz? Onların de bebeğin kilosuna göre mi verilmesi gerekiyor acaba? Carpol öyle yaa
Gunesgizem Grlnl hastanede yatıyoruz gece geri geldik 40 derece olunca ateşi ama herşeyi normal çıkıyor
iki_prens_annesi_ Gunesgizem kasılmak dediginiz korkmak birden titremek gibi mi oglumunda atesi var ve emerken arada bi anda titriyo korkar gibi oluyor
Gunesgizem iki_prens_annesi_ yok öyle değil hani bebekler ilk doğduğunda düşer gibi el kol hareketleri yapar ya öyle