Laden aradım 112 yi sağlık görevlisine bağladı ateşini filan sordu başka şikayeti var mı diye sordu hastaneye gitmek gerekiyor evde tahlil yapılamaz dedi çok saçma biliyorum ama şu saatte ne komşuya koyabilirim ne başkasına babasıyla hastane ye gelse arabada uyusa o garibime yazık hasta olana yazık bunaldım bekliyorum resmen