Canimbebegim ya pek kolay olmadı aslında abisi çok kıskandı ,bebeğim uyumayan bir bebekti gece uykusu haram olmuştu🥱 kaynanam çok yardımcı oldu, o olmasa vallahi mahvolmuştum😂 çünkü kucağıma dahi aldırmıyordu büyük oğlum emzirene kadar ter döküyordum ağlıyordu sürekli