Melankoli Momster 10 yıl aradan sonra bebeğim oldu. Sanılanın aksine çok daha sakinim, sabırlıyım. O kadar özlemişim ki keyfine vararak büyütüyorum. Kardeş kıskançlığı yok, büyük bana muhtaç aman eksik kalmasın vicdan azabı yok.
Asayraaa Vallahi ben bayağı bi ara verdim benim kızım 12 yaşında şuanda da 3 aylık oğlum var ama bence güzel o duyguyu tam unuttum derken tekrar yaşamak efsane 😍🥰
Canimbebegim Momster değil mi ya çok zordur şimdi eğer evde yardımcım olsa evet yapardım 🤣ama şuan daha yeni pskolojik olarak toparlanıyor un 🤣🤣
Momster Deletedmom896 bencede öyle ya ilk bir kaç sene zor ama sonra rahat. İkisi birden okula gidiyor birbirlerine arkadaş oluyorlar vs. Şimdi tam çocuğu büyütüp rahata alışıyoruz. Vücutları toparlıyoruz hoop arkadan bitane daha. Aynı döngüyü yeniden yaşa
3prenses1prensannesi Size Momster katılıyorum..benim kizlarimda aralarında bir buçuk yaş var..ikiz gibi birbirine arkadaş olarak büyüdüler…çok şükür eziyetli değillerdi..
Morr Momster vücudum bozulmusken ikinciyide yapıp aradan çıkarayım dedim açıkçası ama ikiz gibi gorunecekler bu yandan çok seviniyorum bende artık kendime bakar spor yapar toparlanırım daha çocuk istemem.
cikolatali_waffle Momster kızım 3.5 yaşındayken hamile kaldım. Bana göre baya ideal bir yaş aralığı oldu aralarında. Yemeğini kendi yiyor, tuvaletine kendi gidebiliyor. Üstünden büyük yükü almış oluyor.
Sinemmmmm Momster suan abimin 7 yasinda 1 tane kizi var 2. Yi yapmadigina pisman ama suan yapmaya cesareti yok obur yengem ise pes pese dogurdu biri 8 biri 7 yasinda cok rahat 2 side erkek ama her isine yardim ederler sonradan yapmak istemiyosun sanirim bende pes pese yapmayi dusunuyorum ama cesaret edemiyorum kizim suan 1 yas 1 aylik 🙂