Damalakkoo ben aktif kullanıyorum her şeyi internetten alıyorum çünkü. Cüzdana yüklerken yüzde 1 para yüklüyor. Yemek siparişinde yüzde 20 yüklüyor markette yüzde 10. İade olunca hemen oraya aktarıyor yeniden alırken ordan alıyorum, bankayla iade vs uğraşmıyorum. Memnunum yani 🤷🏼♀️