Damalakkoo ben hep o sekilde yapiyorum canm her alisverisimde az da olsa para veriyorlar , iade olacağı zaman da geri cuzdanina yatırıyorlar istersen hemen hesabına gönderebiliyorsun ücreti sorun olmuyor , bence daha avantajlı 👍 ilk actiginizda yanls hatirlamiyorsam 10 tl veriyordu. Ama malesef kargo bedava diye bir şey yok