ipegin_annesi inşallah canım aşının biri biraz yakıyormuş ama en fazla 20 30 sn bağırdı sonra duruldu inşallah sizin de çok acılı olmaz ilk doğduğunda sarılık olmuştu hem prematüre idi sürekli kan alıyorlardı o zaman bende onunla ağlıyordum çok şükür artık öyle ağlamıyor 😔🥺