ipegin_annesi Kızlar merhaba bebeğim 4 ay 5 günlük hemşire henüz aramadı ne zaman yapılıyo bu aşı tam bana bilgi verir misiniz şuan annemler deyim gidip soramıyorum da numarası vardı telefonuma format atılınca silinmiş.
O6y2k2u ipegin_annesi akşam sabah arar annenizin kayıtlı olduğu sağlık ocağına gidip misafir olarak aşısını yaptırabilirsiniz
Laden ipegin_annesi yazması gerekiyordu hemşirenin. Yarın sağlık ocağına gidin siz büyük ihtimalle yaparlar aşısını
ElifOkay ipegin_annesi ayınızı doldurduğunuzda gitmeniz lazımdı ama inede yaparlar çok geçmemiş sonra 6 ayında aşı ve 9 yane sıkıntı olmaz
1almiratas ipegin_annesi bizimde 4ay 5. Günümüz bugün yaptırdık. Sağlık ocağı bugüne randevu vermişti