Merhaba kızım 2 yaşında ve doğduğundan beri pişikle uğraştık hep kanamalı uzun süren pişikleri oluyordu eczanedeki neredeyse her kremi ( reçetelilerde dahil) karışımlarınıda denedim yüzlerce lira döktüm de denilebilir aldıklarımla ama ya fayda etmedi yada kısa süreli geçirdi. En sonunda e bebekte satılan bir kremi keşfettim adı PENATEN alman malı bir ürün dokusu cok kalın o yüzden cok uzun zaman yetiyor. Her derde deva krem olarakta biliniyor yılların ürünü ben cok faydasını gördüm hala da koruma amaçlı kullanıyorum akşamdan sür sabaha tertermiz uyanıyor bebeğin cildi. O kadar cok çektik ki bu durumdan sizlerinde denemenizi şiddetle tavsiye ederim