zynn _BirAnne Patlıcan asidik bir hal alıyor bence. Ben atmıyorum o yuzden. Ben de öyle yapıyorum bu arada kırmızı biberleri. Ama şeker poşeti değil benimki onu bilmiyodum
zynn Eysar İşte farklı bir şey aramıştım ben kozleyip doğrayıp soğutup buzluğa atıyorum. Turşuluk olanı bilmiyorum