zynn ben kışlık hazırlıklarımı köyde yapıyorum. Kırmızı biberleri doğruyorum kalın kalın yeşil biberleri de aynı şekilde. Sonra içerisine sarımsak zeytinyağı ve domates biraz da tuz ilave edip tepsiyle beraber sobanın kuzine kısmına sürüyorum. Kızartma gibi oluyor. Sonra sıcakken kavanozlara alıyorum. Kapağını sıkıyorum mis. Yalnız domatesini biraz fazla koymakta fayda var