melis_duru pamukkuzum benim bebeğim 4 buçuk aylık, hala alışmadı 😕 korkmuyor ama oynamıyor da, yani sevmeyebiliyorlar yapacak bir şey yok, arada bir denemek lazım
pamukkuzum melis_duru sıkılıyor gibi sanki sevmiyor tahminim oyuncakların altında olunca kısıtlandığını düşündüğü için yani bebekte olsa hislerine çok güveniyorum ve kızım kucakta bile durmaktan hiç hoslanmiyor oyuncağı söküp gösterince dikkatini çekiyor bakıyor gülüyor ama halıya yatırınca hemen ağlıyor benim aklıma bugün o geldi kısıtlanma hissi gibi 🤷♀️
Tuba pamukkuzum aynen ben oynuyorum sürekli oglumda böm böm bakiyor😂 ben oynamayi biraktigim an bagiriyor istemiyor
Sibellaa pamukkuzum benim oğlum da sevmedi. Piyanolu fisher price in ama yok naptıysak sevemedi. Ne zaman ona yatsa sinirle ağlıyodu biz de kaldırdık şimdi sadece piyanosunu kullanıyoruz. Onu seviyo oynuyo
qulistann pamukkuzum benimde kızım ilk çok korkmuştu ama sonra vazgeçilmezi oldu şuan 9 aylık hâlâ onu görünce çığlık atıyor sevincten😊
thelake pamukkuzum 2 aylıkken kullanmaya başladım çok sevdi taki dönmeyi öğrenene kadar 5. Aya kadar kullandık
Ayb pamukkuzum merhaba oyun halısı kullanımı ile ilgili bir yazıya etiketleyeceğim sizi yaşadığınız durum normal birkaç uygulama ile sevebilir biraz zaman tanıyın sevgiler