pamukkuzum Kızlar piyanolu oyun halısı aldık bi süre sonra dudak büküp ağlar gibi yapıyor sanırım korkuyor neden ki. 3 Ay 6 günlük sever sanmıştım 🤦♀️
MerveCinarKaya pamukkuzum benimki de hiç sevmedi oyunhalısını . Muzıkten rahatsız oldu sanırım ayaklarını vurdukça sinirleniyor . Bi çare belki onu sever demiştim ben de ama daha olmadı
araskuzumm0918 pamukkuzum 5.ayda alıştık biz oyın halısına sanırım bazı bebekler hemen algılayamıyor biz öyleydik hiç dikkatini çekmedi ,şimdi 8aya girdik oyalanıyor baya hattta kenarlarını kemiriyor yavrum diş sıkıntısından
deletedmom775 pamukkuzum ben normal olarak aldım kızım 2 buçuk aylık çok seviyor ve oynuyor belki piyanolu olduğu için sese tepki veriyor olabilir
pamukkuzum Eminos 100 liraya almıştık valla satmayı düşünüyorum ama bir müddet daha denicem belki alışır diye 🤷♀️
Tuba pamukkuzum aynen ben oynuyorum sürekli oglumda böm böm bakiyor😂 ben oynamayi biraktigim an bagiriyor istemiyor
__Balsurat__ pamukkuzum benim oğlumda ozaman bi tepki vermedi ama şimdi 5 aylık oldu onunla oynuyor sık sık koydun alışsın diye
Eminos Ozge_AyazEfee niye gii bende uygun bisey arıyorum oğluma ayaklar masallah cok hareketli o yuzden piyanolu almak istiyorum