egoztrk ben bir aydır kullanıyorum solgarı, bitince tekrar alacağım.. ben de ilk doğduğunda ağlamalarını anlamamıştım.. insan sonradan üzülüyor bebeğimi aç bırakmışım diye. Aslında işe başlama vaktim yaklaşıp da süt stoğu derdine düşmeden önce kafam gayet rahattı yetiyor yetmiyor diye asla düşünmedim stok da yapmadım bir damla bile gelse bebeğime verdim. Fakat şimdi sütümün artması lazım işe gideceğim deyip biraz stres oldum. Kesinlikle haklısınız insanlar o kıtlıkta nasıl emziriyor bebeklerini. Tamamen beynin ve hormonların işi aslında. Ah bi halletsem şu süt işini benden mutlusu olamaz sanırım