DoganurcaN oğlum 8,5 aylık ek gıdaya başladığından beri kabızlıkla mücadele ediyorum. Patatesi azalttım, kayısıyı elmayı çoğalttım aklıma ne geldiyse yaptım incirli meyve püreleri filan. Çözümü şeftalide buldum. Püre yapmadan, kaşık kaşık yediriyorum. Çok şükür baya işe yaradı.