Symasydmr aslında hep göz kararı ve uydurma yapıyorum🙈 mesela kabağı rendeleyip suda yumuşatıyorum sonra iyice suyunu süzdürüyorum. Yumurta sarısı, zeytinyağı, lor, yulaf unu, az karabiber çırpıyorum, kabakları da ekliyorum, döküm tavada pişiriyorum.