Nesmus07 ebe muhtemelen rotarix aşısını söylemiştir eşinize.isteğe bağlı aşı.ama aylık kilo takibi içinde çağırmıştır.ondan dolayı da gelin demiş olabilir.eşinize birde rota aşısı yaptırmak isterseniz demiş olabilir.birde verem aşısı yanlış bilmiyorsam bir flakonda(şişede) 20 doz şeklinde oluyor yakın tarihli bebekler için ortak tarih belirlenip o tarihte yapılıyor o şekilde de olabilir bebeğinize 2.ayda verem aşısı yapılmadıysa kolundan.