Kızlar biz 2. Ay aşısı olduktan sonra sağlıkocağındaki hemşire 3.ayın sonunda gelin dedi aşının ismini Eşime söylemiş ama unuttum, benim bildiğim 4.ay sonunda 2 bacak tan vurulan aşını 2.dozu var diye biliyorum bu 3.ay aşısı ne ki tedirgin oldum şimdş