Busegokce nneslihan Hadi bizlerle oynuyorlardı yediğimiz ictigimizle gikimiz cikmiyordu da. Söz konusu bebek çocuk olunca insan şaşırmış diyor. Biz bundan böyle tam gaz eczane devam🏃🏼♀️
nneslihan Busegokce kesinlikle öyle, ama e bebek gibi büyük bir firma sahte ürün satıyorsa bitirir kendini
Annis-ogul Busegokce umarım. Doğumdan önce ve sonra elim ayağım oldu .covuguma hep ordan netten sipariş ettim herseyi coronadan dolayi mağazaya hic gitmedim .hâla da netten alirim herseyi ama bi korktum .bnde mamaları teğet edeyim geldiği zaman
Busegokce Annis-ogul Bende bugün mama almaya çıkacağım bir bakayım bir bozukluk var mı. Memnunum bende genel olarak e bebekten ihtiyaçlarını alıyorum zaman zaman ama böyle de olunca puuuuuh diywsim geliyor🥶
Oykuaygun Busegokce şimdi şikayet var’dan birkaç yoruma göz gezdirdim. Ürünün cıvık cıvık olduğunu söylemişler, bozuk, replika olduğunu da yazmışlar. Hatta kremi sürdükten sonra pişik olduğunu bile söyleyen var. Kullanmayın bence. Birde bu siteye bir bakın
Busegokce Oykuaygun El insaf ya. Kime nereye kimi kime şikayet ederiz orası da muamma. Çalışana sordum bir de saskinligimla neden bu kadar uygun diye? Absürt uygun çünkü. Sezon sonu indirim var deyip yüz çevirdi.
Oykuaygun Busegokce Demekki kalan ürünleri bu şekilde satıyorlar. Şikayet var’a yaz. Bir konuda şikayette bulundum hemen geri dönüş yaptılar. Karaktersizlik bu söz konusu çocuk hiç mi düşünmezler.
Busegokce Nesrincente Sorun görmedim henüz ben bugüne kadar Aptamilde. Ama böyle seyler olunca mamayı da daha temkinli alırım diye düşündüm. Tek sorun her zaman 4 numara bulamıyorum🥱
Eyllece Busegokce valla eczanede evolvia mama 120 lra 400.gr. Ebebekte 135 tl 800 gr bende uygun dye ordan alıyorm. Dogrusu bende ilk basta niye bukadar fark var dyordum ama bi farkını görmedm cok şükür şimdlk. Ama krem farklı geldyse mutlaka kontrol edin